Glad midsommar

Nu är vi mitt i sommaren och jag önskar alla en sådan där härlig helg med äta gott och mys. Eller vad det nu faller var och en in att göra.
Själva ska vi ta och se hur natten blir och besluta oss i morgon va det blir . Får lilleman för sig att sova som en "#¤%//&% Så blir det nog att stanna hemma ...Men är han lite i fas och sover så blir det nog att va hos nån i familjen .
Nu ska jag gå och mäta lite mera på altanen.
kram till alla.
Ps jag kom på vad den hette ...boxen.. Glossybox var namnet jag va ute och for efter.


Kommentarer
Inger Maryissa

en så fin blomsterbukett
och önskar dig också en riktigt fin midsommar
kram

2012-06-21 @ 21:21:26
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Gardenhouse

Hoppas er midsommar blev så som ni önskat!
Kram Sussi

2012-06-22 @ 22:55:31
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0