Ser riktigt bra ut .

Gårdagen var det ju en del som gick i lås och vi är super glada för det.
Nr 1 . Habmötet gick bra och kritiken gick fram och det kommer att följas upp med fler möten så det hela åtgärdas.
Nr 2 .  Bokningen av semestern blev klare och vi har ett mål i sommar som båda ser fram imot  i massor .
Två st stora frågor som har hängt över en som ändå kräver sin lilla planering.  Semestern kommer ju att gå neråt i landet och nu blir det att lunka runt på österlen i 1 vecka. Låetr kanske inte så mycket för en del.
Men för oss att få va lediga och barnlediga denna vecka och bara va... Ja det är så jag tror jag drömmer.
Bakade en chees cake i går med recept från http://www.recept.nu/linda_lomelino/efterratter_och_godis/agg_och_mejeri/no_bake_cheesecake/
Den vart så god kan jag tilllägga men dock inte lika fin. Jag blir bara så super glad när det går bra och dela gärna med mig av det hellre än när det går dåligt.
Bilden på fönstret delar jag med mig för att det blev så himmla bra insynsskydd . Kan varmt rekomendera om man är ute efter sådant.
önskar alla en toppen dag.


Kommentarer
Bibbi

Hej fina!

Svimma inte nu, men jo...det är jag som hör av mig:-P

Så kul med Österlen i sommar! Längtar så djuriskt tillbaka ner dit. Får se om vi flyger ner i sommar om vi får abstinens...men vi tar i alla fall inte Husvagnen ner... Några "måsten" i Österlen: Kivik musteri:-) Samt Kivik över huvudtaget.... Simrishamn, loppis i "Suckarnas gång" och att bara vandra överhuvudtaget där:-) Ystad var också härligt. Vi hade ju turen att ha bästa guiden när vi var ner. Det var guld värt. Ska ni ha B&B kan jag rekommendera värdens bästa :-) Ha ha, åtminstone är ägarinnan bara underbar, Drottningen av Västanbäck:-)

Nu ska jag försöka hinna läsa lite mer inne hos dig. Kanske inte skriver så mycket, Jobbigt med verifieringarna....



Stora varma kramen

2012-06-15 @ 17:34:27
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh ser att du har detta fina insysskydd som ser ut som siluetten av blommor, vart har du köpt det?!!?!? Har letat efter sådana till våra två källarfönster... KRAM

2012-06-17 @ 19:58:10
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0