jeeeezzus

Kan inte sammanfatta denna vecka på någe annat vis . Gårdagen var vi på sjukhuset en bra stund och konstaterade att det va nå virus hosta och streptokocker och staffelekocker ... Pencelin och hoppas att det inte blir lungeinflamation av det med .
Lilleman va super duktig hela dagen .
Efter det så va vi så hungriga ..Så vi åt lunch och sedan var det jag som stegade in på intersport och shoppade ett par nya gympa dojor så jag åtminstone kan ut och gå igen .
Jag måste verkligen hålla i mig för att inte falla i tusen bitar .
Tack ännu en gång för att dte finns vänliga själar där ute..


Kommentarer
Bibbi

Hej söta!

Så klokt att köpa nya gympa skor:-) Man får verkligen rensa ut i huvet och tänka mer fokuserat när man tar en power walk. Jag tror det är bra för dig ni så du inte "stänger in dig i dig själv".

Djuriskt skönt att det gick bra för lilleman. Hjälper dig hålla tummen så det inte blir mer....

Stora kramar med mycket energi till dig:-)

2012-03-23 @ 07:13:26
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Gardenhouse

Hos dig är det en jobbig period kan jag se...ta dig tid till promenader är en klok ide för dig tror jag med. Ventilera känslor och prata om det är ju också toppen.

Håller nu tummarna för att allt går Finemang för Lilleman med!

Varma energi kramar till er,

Sussi

2012-03-28 @ 12:29:09
URL: http://gardenhouse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0