Mitt iallt.

Då blir givetvis lilleman rejält sjuk. Natten har jag tillbringat med lilleman veken och vi somande kl 4.30 i morse och han vaknade igen kl 6.30 .Det var inget annat än att gå upp och äta lite och nu strax ska vi lasta in oss i bilen och åka till sjukan .
Hostan han har är inte bra . Luften räcker inte till i hans små lungor .
Statusen på hur jag mår är illa men jag hade inte förväntat mig nå annat heller . Det finns saker som måste redas upp och saker som är svåra att ta sig igenom .
Jag måste återigen ta mig i kragen och ge allt i 190.... Frågan jag ställer mig är varför men jag vet ju redan svaret.
Ge allt är inte nå problem för mig annars .. Men nu är det så att göra det när man inte alls vet om utgången blir till nå bra ??? Det kan lika gärna bli så att jag står där och är utmattad och inte har fått ett skit för det.
Jag är så jävla lessen hela tiden och jag fastnar i mig själv .
Tack alla ni för att ni finns där det värmer ska ni veta och jag menar verkligen varje ord jag säger .
Är ni ärliga mot mig är jag det tillbaka .
kram  på er måste rusa nu.


Kommentarer
Bibbi

Men nog är det väl....:@ :@ Ska allt komma på en gång nu? Hoppas det går bra på sjukan. Håller en stor tumme för att det inte blir värre för honom. Du kan väl höra av dig så jag vet hur det går? Tänk vad jobbigt man tycker själv det är med hostan...å' då har vi "normala" lungor. Han är verkligen utsatt lilleman. Fy så orättvist! Tycker du verkar ha nog nu, kom till mig ska jag sköta om dig lite;-)

Stora varma kramen

2012-03-22 @ 10:26:31
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Sus

Jag håller tummarna hårt för att det ska ordna sig så bra som möjligt för dig!



Varm kram Susan

2012-03-22 @ 22:08:59
URL: http://blomtoken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0