Sakta tillbaka .

Då ska jag försöka ta mig i kragen och göra ett lite lättare inlägg.
Läget är som det är och jag är bara . Ingen glädje ...Mestadels ledssen och tom .
Men jag bjuder på lite inrednings bilder idag och hoppas det blir bra .
Jag va och shoppade förra helgen lite ... här är några saker av dom .
Lilleman är helt upp och ner och jag har sovit ungefär 2 tim per natt sedan 14 dagar tillbaka ..... Det är inget jag skriverbara för att det ska låta.  Detta är min verklighet och jag har bloggen till att regaera av mellan varven och få nån sorts feedback.
Mitt liv är inte som andras långt därifrån . Och bara den menigen kan svida i andras ögon har jag märkt . Inte illa menat.
Jag önskar så klart att livet kunde visa sig från den ljusa sidan ..
Här iallfall bilderna till er ...


Kommentarer
Nina Liljedahl

Usch vad jobbigt för dig med den här svackan av dåligmående. Jag förstår att ditt liv är jobbigt, jag har också ett barn "som inte är som andra" och jag vet hur mycket det tar på krafterna och måendet. Dock är in tjej "bara" lindrigt utvecklingsstörd och nu när hon börjar bli vuxen märks det inte riktigt på samma vis. Det finns många som hon och hon har ett bra umgänge, tack och lov.

Jag hoppas att du kan få ihop lite kraft så du kan börja må lite bättre igen. Hur har ni det med hjälp? Hur många LSS-timmar är ni beviljade? Har du möjlighet att sova på dagen när lilleman är i skolan? Kanske behöver ni mer hjälp utifrån för att lara er vardag? (Många frågor och tankar)

Skickar styrkekramar till dig <3

2012-03-29 @ 10:19:45
URL: http://stallskogalund.blogg.se/
susanne

Så mycket fina saker du har köpt!!! Så himla tråkigt att du inte mår bra:( Jag skickar styrkekramar i massor !!!!



Kram Susanne

2012-03-29 @ 21:00:44
URL: http://www.vitafalkenslantliv.blogspot.com
Åsa

vilka underbara bilder :-)...du finns i mina tankar

kram Åsa

2012-03-30 @ 09:35:14
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/
MiaMaria

Vilka härliga bilder du tagit...



HA det så bra!

MiaMaria

Inger Maryissa

Så tråkigt att du känner dig så ledsen...

men det kan nog bli lite för mycket ibland av jobbiga saker i livet...

Hoppas att lilleman sover bättre snart....så att du även kan göra det.

För utan sömn mår man ju inte heller så bra

Skickar dig en stor kram

2012-03-30 @ 20:22:20
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Bibbi

Söta, strunta i dem som är negativa. Klart du ska skriva av dig. Det behövs. Man kan ju heller inte alltid vara glad. Livet är inte alltid enkelt.Du gör det bra som inte hänger ut någon på bloggen. Heder åt dig!

Vi hörs mer via de andra "kanalerna" sen;-)

Snygga koppar, är de vita eller rosa? svårt att se... Visst är det kul att köpa sig något nytt ibland, behöver inte vara så märkvärdigt, snygga mysiga vardagsdricksglas tex sätter sån guldkant på tillvaron.

Hoppas du får en fin och sömnrik helg.

Kramen

2012-03-31 @ 11:33:14
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Sus

Jag lider med dig.

Önskar att du snart kan känna dig mindre tyngd och lite gladare. Får du någon hjälp...läkare, medicin eller liknande.

Fortsätt att gråta av dig på bloggen, om någon inte gillar det så kan de ju hålla tyst!!!



Styrkekraamar

2012-04-02 @ 12:57:36
URL: http://blomtoken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0