Solen ,The sun...

Är min bästa vän . Solens strålar oh dess vitaminer nu tidigt på våren får mig att orka lite till .
Gårdagen var ju målaren här sista dagen så idag ska vi återställa sovrummet . Har lite funderingar kring vad jag ska ha på väggarna .
Men detta kan jag nog lösa genom att ta en kvällspromenad och en promenad nu på dagen . Tips motages tack samt .
Igår kväll hann jag med en fika hos en vän och en rejäl powerwalk.... Dock i helt fel skor... Ja hur tänkte jag där ???
Nu väntar en lugn lugn frukost och kika hos alla fina bloggar.
kram.


Kommentarer
Susanne

Visst ger solen energi! Underbar tid vi har nu framför oss:)



Kram Susanne

2012-03-15 @ 20:38:31
URL: http://vitafalkenslantliv.blogspot.com/
Åsa

jag håller med , solen är en stor energipåfyllare...den väcker mig till liv :-)

kram Åsa

ps tack för alla dina inlägg, dem glädjer mig

2012-03-15 @ 21:36:16
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0