Bättre och bättre....

Strålande sol och nya sandaler .....Blommor som växer och bjuder på så fina färger och dofter.
Mitt  iallt detta så lever man och har det bra.
Gårdagen tillbringades dock springanes i affärer fram och tillbaka. Tillslut så fann vi det vi skulle ha .
Alla fick nya skor och sedan fick jag en liten egen stund att hitta det jag skulle ha till storebrors student.
Ett budda huvud fick följa med hem och jag gav mig på en pall i går och sågade så jag håller på som bäst attt tillverka en blomstertrappa....
Olja inaltanen blir väl nästa steg med altanen så det går att sätta fötterna därute utan att få stickor.
Då till en liten påminnelse om UTLOTTNINGEN!!!  jag har besämt att ha den en liten stund till.
Närmare till den 10 juni.
Så om ni länkar och skriver era namn och mail så jag kan kontakta vinnaren .
Länkning är inget tvång ska tillläggas!
http://fiasdrommar.blogg.se/2012/may/utlottning-har-hos-mig.html
Så till fina budda.


Kommentarer
Ewa (mamma till 6 döttrar)

vilket fint Buddhahuvud som fick följa med dig hem :)

Ja visst är det mycket pengar som går åt bara för att man är kvinna och inte har så mycket eller faktiskt inga val alls....



Kram och ha en fin dag

2012-05-30 @ 08:04:31
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Anette& Dick

Hej!

Jag är gärna med på utlottningen!

Härlig färg!

Nu ska jag titta vidare på din blogg!

Kram Anette

2012-05-30 @ 12:31:20
URL: http://sekelskiftesdrom.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0