Hej du ljuvliga vecka .

Det låter så där lagom hurtigt eller hur...Helgen har vart så bra faktiskt och jag har hunnit med att börja röja altanen och piffa till lilla bordet på trappen.
Storhandlat med lilleman i släptåg eller rättare sagt han har försökt köra stor kund vagn sittandes i rullstol.
Det vart race som jag va tvungen att avsluta ..Det va ju fler som ville storhandla som inte uppskattar
race med kundvagn och rulle.
 
Väntar på samtal från lillemans läkare... det gick så där i fredags .Lilleman går på en ny kur med pencelin.Hoppas det blir bättre snart annars väntar en ny knapp op. 
Det kan jag säga att det vill vi inte va med om igen. 
 
Nu bjuder jag på lite piff bilder...Stenar och annat fint från i sommars bla.


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta

Så många vackra bilder, du har så fint! Håller tummarna att medicinen fungerar så lilleman blir kry <3 KRAMIS

2012-10-01 @ 14:40:11
URL: http://lurans.blogg.se
Gardenhouse

Vilka fina mysiga bilder du bjuder på från ditt hem!
Hoppas det löser sig för Lilleman på bästa vis. Rulle race på affären lät ju toppen kul, skulle jag också vilja vara med på ;)
Kram Sussi

2012-10-02 @ 13:16:40
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Rosa

hej kul att du hittade in till mig ...så fin den första bilden var ..så stämningsfull
kram Rosa

2012-10-02 @ 19:37:07
URL: http://rosahusetivitt.blogspot.se
MiaMaria

Hejsan!

Vilka fina piffbilder.
Hoppad donen krysr å sig. MiaMaria

Sus

Så mycket mys du har ordnat med!
Den värmer ända hit!!

Vi har en ny elev som åker rullstol ibland och det står klart...Jag har icke körkort!!
Hon skrattar gott och ibland rått när jag tjoar där bakom :-D
Men skam den som ger sig :)

Hoppas medicinen fixas utan knappoperation! Håller tummarna!

Kraaaam

2012-10-03 @ 17:33:55
URL: http://blomtoken.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0