Kan ju inte lämna dagen utan en bild eller två.

Hur mycket betyder inte blommor i vårat liv igentligen. I mitt fall så kan det vara så betydelse fullt att få ha liv om kring mig ialla olika former. 
Blommo,r barn,djur, Ja allt levande av god natur.
Inlägget innan är ju inte av god natur i mina ögon .Så jag kände att jag är tvungen att göra ett inlägg om nå bra och någe fint. 
Kontarsterna är rätt så stora mellan varven idenna blogg medn det är så livet ser ut. 
Bilderna jag tog idag är ju sileben som står där på mittköksbord och bara står .. Men som gör mig lycklig när jag ser den gammla kannan och kärleksörten i gör det inte sämmre.
Banalt ja kanske det men det räcker för mig i bland. Ska se om jag kan hämta ut mina latte muggar med som jag har fått... Hm en liten latmask där  hihihih.....


Kommentarer
Sus

Sååå vackert!

Jag förstår att du blev förbannat förbannad på det här nedan!!

Kraaam

2012-10-10 @ 16:33:00
URL: http://blomtoken.blogg.se
MissStorm

Viktiga inlägg och vackra inlägg. Tur att det finns plats för bägge!

Kram

2012-10-11 @ 01:35:03
URL: http://Missstorm.blogg.se
Inger Maryissa

så mysiga bilder på blommorna och växten, som kanske är murgröna ?
och visst betyder blommor och växter mycket i våra liv.
kram

2012-10-11 @ 21:23:45
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0