oj vart tog tiden vägen ???

Det har verkligen gått fort från att vi fick reda på att vi skulle få en liten bebis fram till nu. Halva tiden har gått och jag mår prima . Vill tacka för alla lyckoönskningar och det värmer . 
Vi har vart på äventyr i uppsala och hälsat på släkt till mannen min . 
När vi va där så passade jag på att ta fram kameran och fota den fina lagården och det gammla huset.
Dom bilderna bjuder jag på idag . 
 
Vi vet ju vad det blir med... det blir en h*n. Detta är ju lite spännande . Så vagn är beställd och jag vart chockad över den långa leverans tiden men det är klart många delar som ska tillverkas. 
 
Nu ska jag ta en mys fika med min man ....som förövrigt är lika gravid som jag själv. 
Jag älskar att gå runt här uppe och tänka tillbaka på hur gården levde med alla djuren . 
Allt hänger kvar från den dagen då sista kossan lämmnade ladugården. 
Som en tidskapsel från 1985 då stängde dom ner. 


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta

Bilderna från gården är underbara!!!! KRAM <3

2012-10-29 @ 19:42:05
URL: http://lurans.blogg.se
Inger Maryissa

Så spännande med den nya lilla bebisen, och kan tänka mig ni alla väntar otåligt..
och skönt att du mår så bra och åter igen stort grattis.
kram

2012-10-29 @ 22:18:38
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Gardenhouse

Så vackra och rörande bilder! En epok som varit borta så länge lever ändå kvar som sista dagen... Det är så sorgligt och förödande att fler och fler lägger ner sin verksamhet för att man helt enkelt inte har råd att fortsätta?!
Så skönt att du mår prima och gott likaså h*n,
All lycka till er,
Sussi

2012-10-30 @ 12:31:02
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Nina Liljedahl

Dina bilder från gården är makalöst fina!! Åh, njuter av att se på dem.

Vad roligt att veta vad den lill* har för kön! Det visste vi med vår sista och det gjorde personen i magen mer som en person på något vis. Vi kunde säga hon om magen istället för den t ex och man visste vilken färg man skulle köpa på kläderna (jag är inte så mycket för könsneutrala färger).

2012-11-01 @ 13:14:51
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0