Borta .. borta -

Jackan fortsätter att vara borta och det är nog bara inse fakta att vi får köpa en ny... ingen vil kännas vid att dom ens har sett den .
Men inte gråta över spilld mjölk utan glädjas åt det som är bra .
 
Gäster hade vi i går och solcellslampor är på plats så idag ska jag fota lite ....Giorde en super god vitkladdkaka och den gick hem vill jag lova..
 
Nu ska jag åter till en lugn söndag.
Bjuder på några bilder från borgholms slott. eller borg eller va det nu är .. Maffigt var det iallfall 
 


Kommentarer
Marie

Wow... vilken maffig byggnad! Jag gillar gamla byggnader och önskade att väggarna kunde tala och berätta vad som hänt :)

Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Kram Marie

2013-08-27 @ 11:01:44
URL: http://mariemarang.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0