Djur i natur ...

Helgen går sitt sakta mak och jag sitter och tittar på bilderna från dagen då vi va på parken zoo.
Jätte sköldpaddor och flamingos va en liten del av dom djuren vi såg... Jag fastande dock för dessa fina djur.
Skölpaddan för att den är så vacker hela den och Flamningon för den fina färgen ... 
Annars så tar vi det väldans lungt idag . Storebror håller på att rädda staketet på altanen från att vika sig utåt...och landa på gräsmattan...
Lilleman och pappa och älsta sonen giorde av brott i snickerierna och tog en biltur.
Jag och lille Elliott passar på att njuta av lungnet här hemma .
Jag ska gör mig en kopp kaffe och kokla igen alla fina bloggar.
 
 


Kommentarer
Inger Maryissa

Så mysiga foton på Flamingon och sköldpaddan
och ja, Flamingon har verkligen en speciell färg och är så fina
kram och ha en fin fortsatt helg

2013-08-17 @ 18:51:29
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/
Therese Bjärstig

Jag som har haft sköldpadda blir som vanligt nostalgis då jag ser en.... Önskar dig en fin kväll och en bra kommande vecka <3 KRAM

2013-08-18 @ 19:46:39
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0