Grönt är skönt .

Det är vad jag försöker att inbilla mig just nu när det ser ut som dert blir en väldigt grön jul. 
Jag älskar ju allt som är vitt .... så det blir att pynta inne med vitt i stället . Får se hur mycket man hinner med.
Vita är åxå lilla Elliotts risgryn som tittar upp nu i rasande fart.
Fick en väldigt bra julklapp från jobbet och det blir mycket ost och chocklad och marmelad.... så ett gott slut blir det iallfall.
Så kör jag på det gröna i det nya året. Har man present kort så har man ... 
Storebror har tagit åt sig att bli den som hugger julgran... Även om det blir en liten modell.
 
Önskar alla en toppen dag ... har ni snö???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0