mitt i natten...

Det är en lite sen tid att blogga , det kan jag hålla med om . Men jag kan inte sova just nu.
Tomten va snäll i år mot mig . Eller jag var snäll mot mig själv.  Datan jag hade eller laptoppen var ju så risig.. Detta ledde till att det blev väldigt långt mellan inläggen . 
Nu hoppas jag på attdet ska bli lite oftare.
 
I övrigt så har julen varit lugn.. Det är inte vitt på marken , utan spöregn.
Jag är nöjd ändå. Har aldrig varit nån teknik galen människa  men är jag i behov av någe då kan jag ju tycka att det är lite kul till och med.
Nästa uppdrag blir att få in lite bilder ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0