Var det tredje advent ????

I går så var det visst tredje advent ... Men huset fullt av folk och hundvakt och tok förkyld så glömde jag bort den tredje advent.
Men jag tar igen det nu i dag och vi veckan . 
Idag måste jag försöka komma i kapp med all tvätt och sådant där annat som är så kul . Jag har värdens bästa lilla hjälpreda på 8 månader  ... en lite karabbeluring vid namn Elliott... Han gillar att tvätta han . 
Ska anstänga mig och koppla på minnet så jag inte glömmer någe mera. 
Lilleman har iallfall pysslat med sin assistent ... och detta tog han hem till sin mamma .
Fler jul kort behöver jag inte denna jul . 


Kommentarer
Therese Bjärstig

Så fint! <3 Å j tvättberget, suck det måste jag med ta tag i efter nattens kissolycka... Bogge fyllde syrrans säng med en liten pöl då blöjan inte hann ta undan ;-D Önskar dig en fin vecka <3

2013-12-16 @ 11:48:47
URL: http://lurans.blogg.se/
ansepanse

jag glömde ju andra advent jag :) men igår tände jag faktiskt det tredje ljuset
tvätt ja, det växer alltid, har hunnit med en maskin idag
vilket fint julpyssel Lilleman tog hem till dig <3
och så har du en liten Elliot :) som gärna hjälper till
kramar <3

2013-12-16 @ 12:52:23
URL: http://kinaguld.blogg.se
Spanaren

Tack för besök på min blogg och det värmde gott *ler*

Har du två barn? En Elliot på 8 månader plus en Lilleman som gör så fina julkort? Fick inte ihop det riktigt ;.)

Lyllo dig som får så fina julkort/kram

2013-12-16 @ 14:36:10
URL: http://spanaren55.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0