Vart är snön???

Den lyser med sin frånvaro i stället för att lysa med sin lyster. Planerna ändras här hemm igen och jag får vänta med ikea.... Måste nog ha någe att transportera hem den i med . 
Men det går ju bra at fixa med det jag har med. 
Idag hittade jag foton i en gammal data som jag tänkte dela med mig av ... sånt kan va lite kul i bland . 
Annars så är det rätt så lungt... vilket inte gör mig ett dugg.. 
Nu ska jag ut på insprations runda balnd alla fina bloggar.
2010 såg det ut så här ... får se hur det ska få se ut i år...
 


Kommentarer
bia

jag undrar också vart snön är.....vill ha den nu, så det blir lite stämning eller hur?.......men snart kommer den nog ;))
Kram bia

2013-12-04 @ 16:17:39
URL: http://houseandgarden.blogspot.se
soffie

snön är visst på väg det ska bli världens snöoväder imorgon får se om det stämmer, å vad fint du hade det då blir spännande att se hur du får det iår:) kramen

2013-12-04 @ 20:55:54
URL: http://soffie69.blogg.se
TantGlad

Vi har fått pyttelite snö idag, men i morgon då kommer det mycket snö tydligen
Ååå Villken fin bild på julstjärnor. Roligt att Titta tillbaka på hur det såg ut DÅ.
En jättefin torsdag önskar jag dig nu.
Varm kram.

2013-12-05 @ 11:39:24
URL: http://TantGlad.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0