Är det snart dax igen ???

Ja snart är det helg igen och det är ju så skönt att det är ljust nu jämfört med för ett par veckor sedan.
Ultraljudet gick strålande och bebisen växer precis som den ska och vi drar en lätnandes suck.
När det gäller bebis bestyr så är det en leandervagga som strå på listan här näst ....Jag tror den blir bra . 
Jag vill ju åxå ta och vår piffa men det får vänta lite för orken finns inte riktigt där just nu... 
Men jag kan ju alltid ta och kolla på alla andra fina inspererande bloggar.
 
önskar alla goa bloggare en härlig dag . 
Bjuder på ett foto som är ungefär 1 år gammalt ... men det kan va kul och se vad man hade då... 
visserligen har inte ljusen minskat sedan dess.. utan tvärtom...


Kommentarer
Ulrika

Hej!!! Tack för dina fina ord inne hos mig,du har också en fin blogg.Må så gott!! Ulrika

2013-02-21 @ 09:57:04
URL: http://alskadepion.blogspot.com
Gardenhouse

Skönt att allt är bra i väntans tider...
Så rätt att du tänker på dig och gör vad du orkar bara :)
Mysigt med ljus, kan man få för många?
Kram Sussi

2013-02-21 @ 13:06:52
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Inger Maryissa

Ja, man märker verkligen nu hur mycket ljusare längre det är om dagarna
det är så underbart och att veta att vi går snart mot ljuvliga tider..
Skönt att ultraljudet var bra och allt är ok och kan tänka mig det är en del att fixa innan den lille / lilla kommer till världen
Spännande !
Stor kram

2013-02-21 @ 14:14:23
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0