stafett läkare

Dom som kom på begreppet stafett läkare och dess utformning hde dom tänkt att det skulle fungera bra eller tilloch med mycket bra . 
Gårdagen giorde så att jag kom i kontakt med en stafett läkare på förlossningen och denna läkare läste
som ur en bok.....
Detta är 3 barnet jag vet hur ont det gör när det väl sätter i gång och i bland kan det göra riktigt ont fast det gör ingen nytta detta är ju bra när man inte är full gången . 
Så långt är jag med .
Men Att påstå att det är bara bäcenuppluckring och foglossning som värker i ryggen???? när jag vet att det jag känner är någe annat.
Men att det inte skulle bara nå fara för barnet att födas nu... Nä ingen som har sagt det heller . 
Allt hon sa på den korta tiden hon träffade mig kan jag läsa om i vilken gravid app eller tidning som helst. 
Hur som helst så var hon inte så proffisig i mina ögon att ens kalla sig läkare !!
Bricanyl tabletter och jag går inte helle i hop så nu tänker jag lägga benen på soffan och ruva ordentligt sista tiden . 
och en sista sak varför säger dom att man ska åka in när dom sedan skiter i vad man säger....
 
 


Kommentarer
Inger Maryissa

Trist att du träffade en läkare som inte verkade så proffsig och ja, det kan vara ganska jobbigt att få stafettläkare
Man vill ju helst ha samma läkare hela tiden...det känns ju mycket tryggare så.
skickar dig en stor kram

2013-02-26 @ 14:44:34
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0