tidsinställt inlägg....

Det va vad jag trodde det skulle bli men det vart det inte . 
Jag har inte riktigt lärt mig detta ännu. 
Snöandet håller i sig och bebisen med . Det känns som sagt att det närmar sig och jag börjar bli lite spänd på hur det hela ska starta... Men ett som är säkert ut kommer den på det ena eller det andra sättet.
Ska göra ett inlägg nedan om skrivhörnan vi har fixat till med ... lite piff som saknas men det kommer senare . 
Att hämta inspration och ideer till barnrum och hemmet i övrigt står väl som nr 1 på min to do lista just nu. 
Hlet klart den bästa tiden på året att se det hela med nya ögon . 
Har ni tips på sidor och likn så motages dom tacksamt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0