Läget under kontroll

Då va man på banan igen. Eller nästan iallfall. gravdiabetesen ställde till det ordentligt innan jag fick ett normalt blodsocker igen . Suddig syn och ingen ork och allt va det nu va . Nu ska jag lära mig att ta mitt egna prov och det ska nog gå bra . 
Bebisen kanske inte ligger kvar till det beräknade datumet men det blir som det blir . Varje dag är en seger. 
SÅ det står nästan still på alla andra fronter just nu för o´rken är begränsad och så kom det en liten förkyllning och la sog som gräddet på moset. Men hellre det än för högt blodsocker. 
Att ha ork som är begränsad är en utmaning helt klart ... Vill vill vill... Men det är bara att ta det lungt. 
 
 
Nu till någe roligt och det är att fast jag har haft det lite kämpigt själv så har jag lyckas stötta en annan som behövde det mer än mig själv och det känns så bra .
Allt har sin tid . 
Nu ska jag ta lilleman och se till att han får en bra dag hemma ... även han förkylld. Han blir snopen och lite rädd varje gång han nyser. 
 
Jag längtar till våren och dessa vackra skapelser.


Kommentarer
Inger Maryissa

Skönt att det känns bättre nu och att blodsockret blivit normalt igen
men kan tänka mig det var jobbigt...
och håller tummarna för dig att det fortsätter att vara bra och även med förkylningen
Söt bild du har här och ja, man längtar efter våren nu
stor kram till dig

2013-01-11 @ 14:59:44
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/
Gardenhouse

Ta hand om varandra och mys ordentligt i helgen nu!
Graviditetsdiabetiker var jag med...
Kram Sussi

2013-01-11 @ 17:48:30
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Åsa

ta hand om dig nu <3
kram Åsa

2013-01-16 @ 20:29:26
URL: http://livetsvackrating.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0