Tänk va lite positivetet kan göra.

Äntligen börjar jag få kontroll över mitt blodsocker och svar på alla frågor . 
Nu gäller det bara att tänka bra och framåt. Jag blir glad när sjukvården fungerar som den ska och man faktiskt får hjälp. 
Lilleman är på bättringvvägen med och hoppas verkligen på att detta blir våren då det känns så där äcklligt bra .
 
Juat jag apropå äckligt så har vi haft en liten xtra gäst i vår tvätt stuga ett par dygn nu... En liten mus som har härjat
runt bland tvätten och i morse så fångande vi in den och släpte ut den i skogen i stället.
Trösken fick sig en omgång av musen så vi får nog slipa ner den lite . och tvätta en massa så klart.
Nu ska jag planera inför  våren lite...
 
 


Kommentarer
Inger Maryissa

Ja, det är skönt när sjukvården funkar som den ska, och skönt att du börjar få kontroll över ditt blodsocker och svar på frågor
och att Lilleman mår bättre
Härligt att börja planera inför våren....för det dröjer nog inte så länge innan denna ljuvliga tid är här igen
tiden går trots allt fort
kram

2013-01-14 @ 22:09:40
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/
Gardenhouse

Skönt att det går åt rätt håll :)
Vi hade en mus i fågelburen en morgon, jag släppte ut den ca 100m från huset i en slänt, morgonen efter satt den i fågelburen igen...då vart det råttfällan!
Kram Sussi

2013-01-16 @ 15:22:48
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Anonym

Oj här har det hänt saker! Graviditetsdiabetes låter inte så roligt, men jag vet egentligen inte vad det innebär för graviditeten och bebisen. Hoppas du får ordning på blodsockret.

Vad härliga vårbilder du visar! Nu blir man verkligen sugen på våren och blomknoppar. Men än får man vänta några månader...

2013-01-20 @ 12:50:40
Nina Liljedahl

Ooops!
Jag råkade visst vara anonym här ovan ;-)

2013-01-20 @ 12:51:49
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0