Denna dag fast för 12 år sedan....

Ja så kan det ju vara när det är lite molnigt ute en dag som denna .Kronprinsesans födelsedag och allt .
Men för mig är denna dag ännu bättre änså. 
Den 14 juli 2001 var en dag som jag alltid ska bära med mig . Det va då jag gifte mig med min underbara äkta hälft.
Det var soligt och varmt .. nagelacket ville inte riktigt torka så vi fick stå med hår tork. 
Allt va som i en saga just denna dag och jag kommer i håg att jag gick runt i min morgonrock på morgonen och va tvungen att nypa mig i armen för att tro att det va san t. 
Dagen efter fyllde jag 25 år .... Fina pärlor runt halsen bar jag och brudbuketten va så fin och min mamma var det som band den . Det va ju ett naturligt val då hon jobbade som florist. Nu har jag inga foton att visa från denna dag för att jag ägde ingen digitalkamera vid denna tidpunkt .. Men minnena bär jag med mig och idag så ska det firas lite extra . 
 


Kommentarer
Soffie

Grattis på er bröllopsdag,

2013-07-14 @ 23:43:53
URL: http://soffie69.blogg.se
Anette& Dick

Då förstår jag att det är en speciell dag för dig.
Ja det känns så stort och det är så mycket glädje på bröllopsdagen.
Kram Anette

2013-07-15 @ 08:23:37
URL: http://sekelskiftesdrom.blogspot.com/
Therese Bjärstig

Grattis på bröllopsdagen i efterskott, här var dagen också speciell eftersom det är svärmors födelsedag, något som vi givetvis firade :-D Önskar dig en fin sommarvecka! KRAM

2013-07-15 @ 09:19:43
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0