Måsar och snart en hel bil.

Då ska väl bilen snart va hel och fixad .. det är inte så lätt att planera med en handikappad 13 åring och en 3 månaders bäbis och storhandla på det och utan bil... Men nöden är uppfiningarnas moder så det ska nog lösa sig . 
Vindskydden är under tillverkning och jag hoppas på att hinna mer lite mera idag än vad jag hann  med i går. 
Hade nog hunnit mera om inte alla ork bara hade försvunnit rätt ur kroppen. 
 
Vad gör ni när v ill få mera energi??? nån som har nå härligt och bra tips ???
Härliga prästkragar....
Ännu en fin sommar äng.
Ett härligt dopp i det blå??? Eller kanske bara njuta av det vackra.
Min fina lyckta som jag fick av en vän . Den passade bättre hos mig tyckte hon . och jag håller med henne . 
 
 


Kommentarer
ansepanse

vilken fin lykta du fått, förstår att du inte har det lätt utan bil, hur jag får ork tillbaka, ja du, jag går väl bara och kikar runt i trädgården och pratar med mina vovvar :) då brukar jag få energi igen :)
en fin sommmar till dig också
kramar

2013-07-03 @ 12:58:29
URL: http://kinaguld.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0