mysiga vyer och en massa omplanering

Dagen till ära har vi planerat om våran semester och har inte direkt nå nya mål... Har fixat en häftig glaskupa till alltanen som ska få en ljusslinga och få en hedersplats. 
Roliga är att min mamma hade 2 st till av dessa kupor som hon villigt kan tänka sig att sälja tilloch med.
Bilder kommer i nästa inlägg. 
 
Nu kommer det bilder på våran lilla mini semester...
Dessa så vackra vatten växter...
Nästan så att man tror att det sitter en näcken ...där på en sten . 
En vacker skalbagge som kom i min väg när jag plockade blommor, 
 
 uppsala gravkullar i gamla uppsala
Så vackert när man står under träden... Mitt inne i en skog.
Värre promend vägar kan man ju ha .. Här trivs jag ganska bra att gå.. Även när kl inte är mer än 4.30 på morgonen.,
Fina ulva kvarn
Vy från gravfältet


Kommentarer
ansepanse

vilka härliga bilder, jag har också varit där gamla Uppsala och sett de där gravkullarna
det är en gräsgrön guldbagge du tagit bild på och den äter nektar
kramar

2013-07-08 @ 18:59:10
URL: http://kinaguld.blogg.se
MissStorm

Ser ut som en trevlig minisemester! Vackert foto där under trädet. Jag kan riktigt känna hur det var att stå där.

2013-07-10 @ 23:24:17
URL: http://Missstorm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0