Solig morgon....

Härligt ,härligt att kliva upp på morgonen med solen som lyser och värmen
 
som sprids i hela kroppen. 
Gårdagen vart det flytt städ och hejdå till vännen som flyttar. Kl var mitt i natten när vi äntligen var klara och kunde ta en macka och kaffe .När vi satt där och snackade så slog det mig att va lycklig för nån annans skull är en rikedom som jag önskar fler skulle kunna ta del av . 
Jag tänkte att va härligt för henne att kunna få göra dom där sakerna man länge velat ocg den lycka som  det ger henne .För vad är bättre än att få va just lycklig och få nån annan att må bra ??? 
Det som giorde mig glad var att vi alla va där tillsammans sista kvällen . 
 
just i skrivande stund är maken minoch fixar det sista med bilen ...som jag hoppas på att vi ska kunna få hem hel i morgon..
Sen efter det så ska det bli besök på loppissar och handelsträdgårdar....hm jag längtar tills dess. 
 
Nu ska jag ta mig en rejäl frukosstoch sedan ta mig an dagen . 
 
Så vad har ni för planer för dagen???


Kommentarer
Annika

Härlig start på dagen. Nu ska jag oxå ut i solen och sommaren och njuta. Ha en fin dag. Kram

2013-07-01 @ 09:15:23
URL: http://badtant.bloggo.nu
Gardenhouse

Vad jag håller med dig i ditt resonemang :) att göra någon glad är ju en obetalbar glädje för den som ger!
Hoppas din dag blev underbar :)
Det blev min med promenad utefter Bergs slussar, strömming och mos till mat. En öl och tilltugg i kvällsolen :)
Underbar dag!
Kram Sussi

2013-07-01 @ 22:22:33
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0