Prinsessan får sin man.... Jag får en tidig morgon promenad.

Men det är inte bara tidiga promenader jag får utan en härlig helg med. Det är i bland inte svårt att få det bra med små medel. 
Mitt nya sätt att tänka hoppas jag på att få det ännu bättre när det känns tufft. När nära anhöriga blir svårt sjuka och döden gör sig påmind ,Då är man inte tuff utan ganska liten . 
 
Men nu till någe roligare... Min mamma vill ha skott på den fina kaprifolen som jag hittade. Har kommit på med att är man ute och åker så stöter man ju på mellan varven en öde byggnad... och en öde byggnad har ju en öde tomt...
På den tomten finns vanligt vis gammla sorter av fina växter som har i mina ögon ett högre värde än dom jag handlar i affär. 
Nu ska jag springa t i sommaren. 
Det är så charmigt med en järsgård....
Det är inte allt som växer på marken....


Kommentarer
Soffie

Vi tog oss en långpromenad på ca2 timmar å letade stolpar i morse så härligt, vilka fina bilder du visar,

2013-06-08 @ 22:46:37
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0