Ska det regna eller ska det va sol.

Hela dagen har jag försökt att hitta på nå vettigt ute och det går så där... Ena sekunden skiner solen så skönt för att i nästa sekundbytas ut mot ösregn.
Så jag springer här som en yr höna och fixar lite ute och för att sedan rusa in igen . Men det är ju en charm i det med . 
Min nya favorit blomma idag är prästkrage .. Gick och tänkte på min och familjens lilla promenad att det skulle va så fint med prästkragar.
För att det ska blir fint måste man nog ha en gasnka stor plätt att ha dom på... Så det får vänta .
Då har jaf ju någe att se fram i mot . 
Sedan till den stora missen jag har ju gått ut och önskat gladmidsommar denna helg... Kanke är det bara jag som ska fira midsommar denna helg .
Nä rätt ska va rätt så jag får nog vänta en vecka till. 
Nu måste jag ta min kladdkaka ... Önskar alla en trevlig söndag iallfall.


Kommentarer
Inger Maryissa

Jo, Prästkragar är så fina
och snart är det midsommar...
hoppas din söndag varit bra
kram

2013-06-16 @ 21:08:10
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0