Fredag hela dagen lång.

Då var det dax att njuta av en härlig helg igen då. Vädret är ju toppen och grillning står på menyn.
Hoppas verkligen på att mitt bord blir klart i helgen så jag kan få börja pynta altanen nån gång. 
Men medans jag väntar på det tänker jag inte sitta syslolös...
Klippning och en del annat smått och gått ska jag nog hinna med idag, lilleman ska få ha kalas på korttis så vi sk fixa glass och annat gott till alla barnen . 
Nu är det bild tajm igen .. Denna gång bjuder jag på bilder på några söta varelser som jag fotade för ett tag sedan . 
Kanske har någon tänkt att denna bänk ska va till at få lite lugn och ro.
Så vackra dom är Hjortarna.


Kommentarer
Inger Maryissa

Här är det också toppen väder och det är helt underbart
Så mysiga och fina bilder du har här...och så otroligt söta Rådjur
kramar och ha en fin helg

2013-05-17 @ 17:36:45
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0