Kammremmar och elände ,Men det finns alltid en lösning.

Tur är väl att det finns dom som vill och kan mecka med bilar och dom som säljer reservdelar och dom som är villiga att hämta en strandsatt fam på motor vägen i 24 graders värme med en 2 månders bäbis utan ac.....
Vi satt där och åkte i godan ro på motorvägen och helt plötsligt så skrammlar det till i bilen och den bara dör. 
Vi rullade så länge vi kunde och försökte ställa oss så "bra " som möjligt på en avfart.... på motorvägen.
Jo då va ju kammremen av och det va ju bara att försöka få in så mycket svalka i bilden så att Elliott inte skulle få värme slag. 
Tur va så fick vi hjälp inom 1 timma och kunde bogsera bilen hem igen . Så nu blir det att planera om lite och kalaset för storebror i helgen ska bli av har planer på iallfall. 
Vilket Tema det ska ha vet vi dock inte men nåt blir det. 
Nu ska jag sätta mig och kolla priser på bilverkstäder... Eller nä jag ska städa det sista i stället .Just nu känns det roligare .
 
 
Till helgen så blommar dessa fina träd.... Då får jag fota igen . 
Ovan är det skott om jag tjuvat... Har hört att det är just det man ska göra.
 
 
 

 


Kommentarer
MissStorm

Nej, så trist med bilen! Hoppas det inte är så dyrt att fixa. Finns ju roligare saker att lägga pengarna på...

Det är så vackert med träd som blommar! Vad är det för någonting? Päron?

2013-05-27 @ 19:35:33
URL: http://Missstorm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0