Lördags morgon .

Tidigt är jag ju uppe och matar lilla Elliott . Solen är på väg upp och det är lite svårt att avgöra om det ska bli fint eller ej.
I dag är det ju kalas dax för lilleman och här ska det baka tårta på längden och på tvären. Det blir en vit tårta med gröna och vita stjärnor . Ska fota den och lägga upp bilder senare .
 
Gårdagen va vi ju och shopade lite kalas saker och jag fick en tidig morsdags present som jag faktiskt valde själv. .... Det vart parfymen "clean" med doften skin, Mycket nöjd är jag och ett nagelack i mintgrönt med .
 
Nu ska jag ta tag i dagen och göra den till lillemans bästa kalas dag på länge . Har ju fått frågan hur gammal lillem an är nu och han är inte så liten längre.... Han är ju 13 och tonåring nu. Men handikappet gör ju att det blir en speciell ton åring , Men så kul att allt går frammåt och att han mår bra. 


Kommentarer
TantGlad

Oj 13 år. Tiden går fort.
Villken rogivande bild du har, känner ett lugn när jag tittar på den.
Ha nu en soooooolig dag!
Kramar från mig!

2013-05-26 @ 10:00:46
URL: http://TantGlad.bloggo.nu
Lotta

Vilken fin bild! Hoppas kalaset gick bra och att 13-åringen blev nöjd :-)

2013-05-26 @ 18:15:35
URL: http://www.tankarombilder.blogg.se
MissStorm

Hoppas Lilleman blev riktigt nöjd med sitt kalas!

Ska bli kul att få se hur tårtan såg ut också.

2013-05-27 @ 19:39:21
URL: http://Missstorm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0