Nya ting ....

Då har flitens lampa lyst och jag har komponerat i hop några armband igen . 
Jag hoppas på att kunna få hem mina nya pärlor och fortsätta göra mera smycken , det är ju bara sååå  roligt. 
Att det regnar idag har jag valt att inte se .. Jag hinner ju göra en massa saker inne då och det blir fint till i morgon .
Morgondagen ska det inhandlas nya kläder till moi... Man har ju inte direkt samma kropp som innan förlossningen...
Men långa promenader så ska väl det bli bättre. 
Är det nån som har nå bra tips på vart man kan hitta bra stretch jeans???? eller likn???
Går att beställa armband om man skulle vilja det. Hör av er i ett inlägg så får ni mailadress och prisuppgifter.


Kommentarer
Anonym

Så läckra armband, det får mig att inse att det var just pärlor jag glömde att köpa sist då jag var in på Panduro :-/ Och rätt, man får blunda för regnet å fokusera på det man då istället får gjort ;-D KRAM KRAM

2013-05-14 @ 20:34:17
URL: http://lurans.blogg.se
soffie

så fint du pysslar och vilken vacker blomma, kramen

2013-05-14 @ 20:50:51
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0