Pärlor och sol och en massa bebis göra.

Nu har jag nog toppat sedan förlossningen .. Nu vill jag sätta i gång med allt .Verkligen allt .
Igår var jag och kollade på gammla fönster som ska få bli ett litet växthus på altanen ... Beställde fler pärlor så jag kan göra mer  smycken och idag ska jag in till stan och shoppa,
där i mellan gosar jag och lär känna våran helt underbara lilla Elliott. Min underbara man ska jag nog bjuda på en god lunch.
Nu har jag inte tid att sitta här längre utan måste rusa vidare i min våriga tillvaro.
En bild som jag tog härom dagen vid tåget...Gillar snygga skyltar.
Vad fotar ni som ni gillaR??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0