Promenader och solsken

Tänk att våren visar sig från sin bästa sida just nu den första Maj. Livet i övrigt ställer en på prov och jag hoppas att det går igenom utan att man faller alltför lågt ner. 
Nyplanterade penseer och början på ett bord av en gammla symaskin är i antågande och om det är nån som vet hur man får ett sådantunderrede fint när det är lite rostigt och hur man skyddar det från väder och vind när det ska stå ute så säg till . 
Jag passar på att slänga in en ordvist som jag tycker passar i dag. 
Bron byggdes inte på en dag. Så där bra att tänka på när det kliar i fingrarna på våren . 


Kommentarer
Gardenhouse

Den ord vitsen stämmer :)
Härligt vacker bukett!
Tack för orden hos mig, det värmer.
Kram Sussi

2013-05-02 @ 09:24:54
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
soffie

åå va vacker bukett å jag älskar den här ljusa tiden vi har framför oss nu..kramen

2013-05-05 @ 19:55:39
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0