Nya tag och nya vindar..

Jag hoppas det iallfall  Inget har ju löst sig från sist ... Men jag väljer att se att det ska gå att lösa till det bästa.
Igår gick bilen sönder igen och idag är den på verstaden .. Så långt är det ju bra .
Men nu till nå roligare...
Inredning...
Jag har fotat före bilder på byrån som jag ska göra i ordning och jag har giort en liten krans av lärkens fina grenar....
Det som gör mig mest glad just nu är att liten Elliott har börjat sitta alldeles själv. Med tanke på att lilleman inte har kunnat det förän ganska nyligen så gör det mig enormt glad. 
Från en bro sent en kväll... 


Kommentarer
Min plats i solen

Skönt att höra att du fortfarande känner hopp och väljer att se att saker och ting ska lösa sig till det bästa. Alternativet är ju inget vidare. Jag håller tummarna.

Vilket spännande projekt du har framför dig med byrån. Lycka till!

Kram Lotta

2013-10-02 @ 14:51:47
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Madame Edith

Jättefin byrå, ska du måla den?

Kram Madame Edith

2013-10-02 @ 14:59:58
URL: http://madame-edith.blogspot.se
Therese Bjärstig

Vilken underbar byrå! Å jätte fin krans! Å även här väljer jag att fokusera p ådet bra och tro att allt annat löser sig, brukar ju göra det på nått sätt... KRAM

2013-10-02 @ 15:49:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Gilla

För vad du gör, så måla inte byrån!!!! Du kommer att ångra dej. Låt den vara som den är. Du kommer inte att hitta nåt liknande nu. Den är ju SÅ fin.

Jag fick ju besök av dig i min blogg och det blev jag så glad över. Så jag har kikat bakåt i tiden. Du verkar ju vara en pysslig människa. Det är bra.

Så tråkigt att de är sjuka i familjen. Hoppas att det kan botas.

Svar: Marknaden var mycket trevlig. Vi gillar att få gå på sådana och kanske få lite nytt att smaka på.

Jag hoppas för din del att din helg också blir fin.

Gilla

2013-10-05 @ 16:32:54
URL: http://trebgilla.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0