oroligt .. Men det ska gå.

Lilleman är på opration och jag är hemma med lilla Elliott.. Det är första gången sedan han kom som jag inte är med på op.
Det känns inte bra ska jag säga men vad ska jag göra när man har en sjukling till...Jag vet ju att pappa och storebror klarar detta , Så det är ju ointe för den saken skull jag är orolig .Utan bara det att jag inte på plats som mamma och kan stötta. 
 
Jag vet att detta är en I RADEN av mån op så jag borde va van... Det säger jag jämt  .Men jag vänjer mig aldrig!!
 
Han kommer att må bra och inte ha ont i munnen nu efter denna op . Det va en tand som växte riktigt illa så då var den tvungen att op bort. 
Men med en liten kille som är blödar sjuk bla så är det inte bara och bara.
 
Jag målar och tar hand om Elliott så ska denna dag nog va slut snart.
 
Inte det roligaste inlägget men det är så min värd ser ut. 
 
Nu måste jag kanske rota fram någe och äta med .... 
 


Kommentarer
Inger Maryissa

trist att Lilleman är på operation men skönt att de kan fixa och ta bort tanden som gjort ont
men kan tänka mig du ändå känner dig orolig och speciellt då han är blödarsjuk
Skickar dig en stor kram

2013-09-05 @ 22:07:58
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/
ansepanse

<3 <3 <3
bamsekramar vännen

2013-09-06 @ 11:14:37
URL: http://kinaguld.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0