Så kör vi lite till

Vill verkligen bara att allt ska få gå på räls... Men har man med f kassan att göra så.... Nu ska allat prövas om på nytt och alla intyg ska in på nytt. 8 tider till i september som ska igenom.
Den 3 oktober ska jag vara färdig med detta. 
Kassan har blivit så mycket hårdare för att det finnes dom som fuskar som bara den och då blir vi andra lidande.... 
 
Nog om detta så är nog bordet klart till kvällen hoppas jag och vi får se om det blir nå fika för stora sonen .. Han vill nämligen inte det. 
Men nu till nåt som är bra mycket roligare och det är att på gnalövgård B&B I simrishamn blommar magnolian för andra gången detta år .. Det är inte illa . 
Längtar ner till skåne och österlen igen ... Men har även ett sug efter gotland... drömmer mig bort en stund....
 


Kommentarer
soffie

ååå idag kom halsbandet fram skickar pengarna under helgen super tack å tack för dte jättefina armbandet vad glad jag blev goa du:) så fint ...kramen å vilka vackra bilder du visar...vad är det för kyrka?

2013-09-06 @ 20:15:14
URL: http://soffie69.blogg.se
Inger Maryissa

kan tänka mig det är jobbigt att ha med F-kassan att göra i dessa tider
och trist att de har blivit hårdare p.g.a. att det finns dom som fuskar...
men trist att andra människor ska drabbas på grund av det.
kram och ha en fin fortsatt helg

2013-09-07 @ 21:27:55
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0