Ska följa magkännslan .

Det är ofta det känns vad som är rätt i magen eller inte . Jag håller sakta men säkert på att lära mig att stampa i från ... säga i från och inte tycka det är ok att bli trampad på. 
Så i bland så sviktar det och jag blir osäker på om jag har rätten att göra det och ifall det inte är så att jag överreagerar lite väl.. Men känns det inte bra så är det inte bra . 
Vad ni är gulliga som hjälper till när det behövs . Går man och trampar isamma spår så blir det lätt atf inte se det obejtivt.
 
 
Så idag lördag så är det bra harmini som gäller .... ska börja med en härlig frukosst och sedan en härlig promenad ... Ska försöka få mannen att börja göra rent altandäcket. 
Önskar alla en toppen helg . 
 
 
SKRIV KRITIK I SAND ....
SKRIV KÄRLEK I STEN ..... 
 
sÅ vackra stlpar... eller lyktor....


Kommentarer
ansepanse

jo, det gäller att följa sin magkänsla, fast det är ju inte alltid man vet vilket som är bäst, jag är i alla fall sådan
min J kör in ved idag
kramar

2014-04-12 @ 11:09:18
URL: http://kinaguld.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0