Det vart min tur

Det  har varit ett väldigt  bra år för mig med tanke på att  jag  har fått  vara frisk. Men  med bara  ett par dagar  kvar på detta  året så händer det. 
Nån form av sjuka som gör att  det gör  ont i hela  kroppen  ? Lika matt som en urlakad sill.
kanske  är det sill sjukan ? Strunt sak samma  jag missar bara en stor handling.  Hm ...ja undra ja om jag vilar nu så kanske  jag är på benen snart  igen. 
Febern kan jag  ju mota med Alvedon. 
Så det vart  inget i roligt  inlägg från mig i dag .
kommer i gen i morgon .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0