en av många önskningar

Det ha då blivit dax för mamman i huset att önska sig en julklapp . Det är enligt älsta sonen som önskar att köpa klapp .
 
Jag drog till med att det vore skönt att få sova. 
Men det gick inte  för sig.
Så idag ska jag då välja nåt .
Men jag kommer inte på nåt  .
Det finns ju fina silver färgade ljusstakar 
Men så protesterar mannen min ..divig va nog ordet han använde.
Jag hoppar nog detta med jul klapp till mig själv.
Men har alla klappar själv kvar att inhandla. 
Måste sätta fart med detta idag.
Men först ska jag tvätta en tvätt och njuta av att kunna torka tvätten i min fina tummlare.
 


Kommentarer
åsa

Ja att sova en hel natt utan avbrott vore skönt.

Jag måste försöka kolla upp vad jag köpt å slå in julklappar... jag har noll ordning ;-) som vanligt alltså, kram

2014-12-19 @ 14:27:00
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0