En vanlig dag ....

Tänka sig att det kom lite snö efter många om och men ,Elliott va en glad liten kille i går när vi tog fram pulkan och han fick känna på snön och smakade den med förståss.
Det hör nog barndommen till att få åka pulka . Han gillade att dra handen efter pulkan ... Mindre bra när vanten fastande på vägen .
Fikade hos goda vänner och hade en lugn hemma kväll. 
Men idag är det en speciell dag för mig . Jag har ialla år varit för snål att inhandla en torktumlare .... 
För att det går lika bra att hänga tvätten och gud vet vad jag har haft för ursäkter . 
Men denna höst har vi haft tvätt berg som har varit enorma . Så  i dag kommer dom och instalerar en ny tvätt maskin och tork tummlare . 
Det jag ser fram i mot mest är att handukarna blir extra mjuka och goa . 
Tänk alla strumpor som blir torra samtidigt .... 
Så nu får det snöa på ordentligt så barnen får ut och åka sina pulkor . 
 
Köpt gran i dag och ska klä denna i kväll. Nu ska jag hitta jul inspration . 
 Denna bild är i från 2011 och det är en februari dag och denna vinter tycker jag om .


Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film

fin bild

Svar: Tackar
Fia

2014-12-26 @ 12:35:00
URL: http://efji.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0