Nu gäller det .

Nu måste jag hålla huvet kallt . Elliott har spytt och haft hög feber hela natten .. tur att han sover en stund nu mitt på dagen . Mannen min kör en granne till vårdcentralen och sedan hem och måla klart trappen som bara försvann i allt . 
Anlednigen att jag skriver som jag gör att jag måste hålla huvet kallt är för att det är så mycket som ska hinnas ... Phuu.. 
Nä det är inte så mycket om jag drar i bromsen och faktikt tackar nej till glöggpartyt på lördag och fokuserar på att hålla barnen friska och att lilleman inte ska bli smittad . 
Där är det som oron ligger . Kan inte göra nåt åt det och jag vet ju hur sjuk han blir . 
Ska hinna med att skänka mera till dom som verkligen behöver det med . 
En av dom sakerna är iallfall att hjälpa grannen som för övrigt är 90 år .. att hjälpa han till vc. 
Nånting bra av denna dag . 
Nu hör jag hur nåt roppar på mig ..... hm låter som det kommer från en fyrkantiglåda med knappar som lyser.
Tvätt maskinen var det visst .
kram till er som känner att ni vill och behöver en . 
 


Kommentarer
åsa

Kramar i massor <3

Jag hoppas Elliott är pigg snabbt å ingen annan, speciellt absolut inte Lilleman blir sjuk.

Vad braiga Ni är som har möjlighet & verkligen tar Er tid att hjälpa andra, bästa bästa medmänniskorna.

Kram <3

2014-12-03 @ 15:18:27
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Gilla

Jag önskar att din Elliot blir bra snabbt. Det är ett fint namn och ett av mina barnbarns barn heter så också.

Jag har ju varit bortrest sen i torsdags kväll och kom tillbaka från Stockholm och barndopet av mitt senaste barnbarns barn, i natt. Så jag har varit trött hela dan idag. Kul att du hittade tillbaka till mej.

Kram/Gilla

2014-12-03 @ 17:23:53
URL: http://trebgilla.blogspot.com
Inger Maryissa

men oj, så trist att Elliott blivit så sjuk och med feber
hoppas han mår bättre snart och att inte lilleman blir smittad
stor Kram

2014-12-03 @ 22:22:19
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0