Tillrättalagt

Satt och läste bloggar och kom till en blogg om hur det är som läsare att läsa samma sak om om igen . 
Att få läsa om det verkliga livet är roligare än att läsa om hur man springer på event och hur man framhäver sig själv och hur duktig man är och allt där i mellan ,Anledningen till att det inte är så kul att läsa om detta längre är för att det är för många som följer samma mönster . Men att komma till den där personliga bloggen med ett liv som faktiskt speglar vardagen och att fånga en kännsla med ord. 
Sen att jag gillar inredning gör ju inte bloggandet sämmre av . Men franför allt så tycker jag om att läsa om hur man kan få tips eller hur nån delar med sig av kloka ord och tankar . Förutom inredning för ståss.
 
Så vart hamnar min blogg i allt detta??  Den är en vardaglig blogg med vårat liv som speglar min längtan till inredningen och hur det är att ha en son som är handikappad och hur vi får livet att gå ihop med lillebror Elliott och den älsta sonen som är 21. 
Men till rättalagt är inte min blogg och kommer inte att bli heller . För mitt liv är inte på det viset . 
 
Så kram till er alla som känner att ni behöver en . 
Denna blomma är min favorit och jag längtar till i aprill eller mars när den blommar. Vacker vit och en glädje .


Kommentarer
Gilla

Det är även min önskan att berätta om vardagslivet. Vi är inte ute mycket på events, så det blir sällan skrivet nåt om sånt.

Sv: Jag hade ett underbart stockholmsbesök den här gången. Har träffat större delen av min närmaste släkt. Alla är sötnosar för mej av dom.

Kram/Gilla

2014-12-04 @ 10:54:16
URL: http://trebgilla.blogspot.com
Trees, mamma i London

Jag är också rätt trött på dessa "rosa fluff" bloggarna som bara bloggar om saker det köpt. Gillar personliga, ärliga och även humoristiska bloggar :)

2014-12-04 @ 11:01:14
URL: http://mangofisk.blogg.se/
åsa

Vardagliga bloggar är oftast mest intressanta, jag läser "Familjen Annorlunda Carola Wetterholm, niobarnsmamma från Uppsala" det är min enda "kändisblogg" :)

Självklart respekterar jag ifall någon är hundrädd, precis som jag aldrig har Bullen inne ihop med Elin & hennes kompisar då han tycker det blir jobbigt med skrik, skratt å spring.
Varför riskera en olycka när det är lätt att sära på dem liksom... både för barn & hund är det bättre de slipper varandra.

Jag hoppas Elliott mår bättre idag.

Kan inte Pastorsexpedition hjälpa Dig med Din bio mammas personnummer?
Kyrkbokföring, Skattemyndigheter...

Kram fina Du <3

2014-12-04 @ 11:58:37
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Arvid och Lydia

Håller med dig om att de intressantaste bloggarna är de som ger någonting speciellt utöver det alla skriver om på facebook.

Tycker också som du att när man hittar någon blogg med ett specialintresse som man själv delar så fastnar man direkt. (Just idag har jag faktiskt skrivit och visar några tavlor som jag inrett mitt hem med och som säger något om detta).

ha en härlig torsdag!

2014-12-04 @ 13:29:12
URL: http://arvidochlydia.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0