fin utan gaddningar

Jag hoppas att jag inte faller för trycket och gaddar mig. Men är man lika fin utan  ? Det beror väl på vem vem man vill ska tycka att man är fin .kanske är det så att man är mer udda utan tatueringar än med? 
Nä nu när jag tänker efter så kommer jag inte att göra det. Sexigt eller ej fin eller fult. Vackert eller snyggt .så behåller jag min kropp omålad. 
Det måste ju finnas andra kvalitéer hos en kvinna...
Detta va lite tankar på en söndag kväll efter en kall men givande promenad. Vart bara 6 km i dag. 


Kommentarer
ansepanse

du är vacker utan :) själv har jag fem stycken :)
kramar

2014-01-13 @ 19:20:13
URL: http://kinaguld.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0