Is

Isigt och kallt var det när jag va ute och tog min längre promenad på 6 km i går ... Kameran var med och jag fotade på en hel del.
Isigt är det åxå i den bemärkelsen att lillemans habelitering med sjukgymnast,dietist och sjuksköterska har ett gediget arbete framför  sig att stabilisera lillemans vikt. Läraren "köper inte "det vi säger... Detta är naturligtvis jätte tråkigt. 
Mycket ork och energi går åt att få i hopp dom sista mammaledig heten och att få till en fysik jag är näjd med och att sköta lillemans hab och va en glad människa ... Detta ska gå och jag ska planera så det finns tid att bara få vara med . 
Promenaderna räddar mig i från att bli ett lallande fån.. hihih (nu överdrev jag) lallande fån är jag redan hihiih.
Mannen är på g hem i från affären med nybakat frukosst bröd och jag ska fixa resten av frullen . 
tack och lov för denna blogg. 
Om bara 3 månader så ska dessa sötnosar ner i vattenet igen...Dom bara låg där vid strandkanten....alldeles övergivna.


Kommentarer
Gilla

Så fina bilder du visar. Ni har det verkligen isigt ute. Vi har fått snö i natt igen, så det ligger lite. Man har gett ut klass 1-varning för Skåne. Så det verkar komma mer snö. Det får gärna vara för mej.

Sv: Rödsot är detsamma som dysenteri. Det gick i Visby i mitten på 1800-talet och det var många som dog, både unga och gamla.

Jag har nästan svårt att läsa din text, för den är lite väl ljus och liten. Så kan det vara, när man är äldre, som jag.


Kram/Gilla

2014-01-17 @ 09:50:46
URL: http://trebgilla.blogspot.com
ansepanse

jag förstår att det går åt en massa ork och energi när man måste stångas med sjukvården och att pussla ihop vardagen, hoppas att det går bra
vackra bilder
önskar dig en bra fredag
kramen <3

2014-01-17 @ 11:46:52
URL: http://kinaguld.blogg.se
Therese - Sockenvägens Söta

Vackra foton, och ja att promenera och motionera är en lisa för själen likväl som kropp! Önskar dig en härlig helg <3

2014-01-17 @ 16:29:13
URL: http://lurans.blogg.se
Åsa

Gillar Dina bilder,

Vad har Din son för problem/sjukdom?

Ha en fin fortsättning på fredagen,

2014-01-17 @ 18:02:12
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0