söndagen so far.

Söndagar är ju alltid söndagar. Förr var det vilo och kyrkdag... nu för tiden kan det va bra ob tilllägg eller en slappar dag.
Dagarna går och snart hoppas jag på att fler vårfåglar sjunger ...på morgonen och inte bara barnens ljuva stämmor kl 5.30...
Jag sa ju att jag inte skulle tillbringa lördagen hos vänner .. hm det vart så iallfall... men bara en stund. afaör sedan var det en liten här hemma som va så mammig att det va bara att vända hemmåt. Men jag vet ju att dettta går över och han somande så fint när jag väl va hemma . 
En liten fråga är det nån som har en aning om vad dessa skyltar är för någe???
jag gissar på nåt med ost... alla förslag är välkommna .
 


Kommentarer
ansepanse

jo, Brie är ju ost på franska
kramar

2014-01-27 @ 11:22:40
URL: http://kinaguld.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0