Tänk vilken teknik nörd.

jag kunde logga in med mobilen och jag har försökt förut med dessa appar....
skam den som ger sig. Det får mig att tänka på mina promenader . i går vart det noll. men dagen innan dess vart det 9 km. I dag är en ny dag så det blir en längre sträcka i dag med . 
Hoppas på att mun bukspottkörtell fattar att den ska produsera hormoner så jag börjar gå ner i vikt igen.
Hoppas och tro och göra sitt bästa det är det jag kan göra. 
Vill göra det jag kan och försöka med det jag inte kan ... alltid lär jag mig nåt nytt.
kallt men himmla vackert.biter i kinderna när man går . 
kanske bara ska ta bilder på is... 


Kommentarer
ansepanse

du är duktig som kämpar på, du ska se att det kommer att gå vägen :)
fina bilder
Sv: tack snälla
kramar

2014-01-16 @ 11:26:08
URL: http://kinaguld.blogg.se
Therese - Sockenvägens Söta

Vackra foton! Å ja, teknik... ett kapitel för sig, fick hem vår apple-tv i dag som jag ska försöka installera ikväll, får se hur det går ;-P KRAM

2014-01-16 @ 14:30:22
URL: http://lurans.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0