vinter dagar går och jag med .

vintern har tydligen fått för sig att stannna ett tag . Dagens promenad va riktigt mysig och solen titade fram och det giorde min kamera med . 
Så roligt att leka med olika vintermotiv och mot ljus och allt va det nu man finner ute i vår natur . 
ska försöka öka på biderna här i bloggen och det är kul att jobba med just foton . 
har fått uppdrag av min  mamma med och det ska bli kul. 
idag vart det bara drugt 4 km .... proemand - men jag tar nog en 3 km tur till kvällen . 
 
 
 


Kommentarer
Gilla

Så härliga vinterbilder du har tagit.

Sv: Jag måste be om ursäkt, men din kommentar om mormorsfiltarna, hade blivit lagt till bland min skräppost. Så jag har inte sett den förut.

Bravo, man ska inte ge sej. Försök gärna med mormorsrutorna också. Kan du bara virka, så är det inte svårt alls. Det är definitivt inte omöjligt.

Kram/Gilla

2014-01-15 @ 22:53:27
URL: http://trebgilla.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0