Jag älskar att ha fel .

Jippie det va inget fel på bilden utan nå väldigt tillfälligt med tanke på oljebytet härom veckan . Jag älskar verkligen att ha fel när det gäller mina farhågor om allt ont som kan hända i vardagen . 
Så nu kan vi fokusera på att fixa inför våran semetr tripp på öland . 
Försöker att röra på mig så mycket jag kan så jag tappar iallfall några gram ( i min värd får det gärna va kg) 
Hela förra sommaren och hela långa vintern så har jag haft en inflameras bukspottkörtell . En liten komplikation efter förlossningen och detta har medfört att jag inte har tappat ett gram... Förän nu!
Men man ska ju älska sig själv som man är och allldet detta . 
 
Nu hägrar solstolen en stund  innan dagen s alla sysslor drar i gång. 
( sysslor i 28 grader kan det bli en del bad??) 
Biden är tagen förra året ... jag längtar till stränderna igen ....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0