Sommar på en fredag .

Denna fredag är det verkligen sommar . Vinden blåser lite och det är en aningens svalare än i går . Men det är inget som hindrar alls . 
När jag giorde ordning skåpet fick jag  användning av tapet rester från tapet prover som jag fick från färghandeln tidiger i våras. 
Så bra tips om man vill ha och göra som bakrund på en tavla eller ja det är ju bara fantasin som sätter gränserna . 
Själv så la jag det i botten på lådan. Så nu ska jag bara fota det så kommer det bilder på det med naturligt vis . 
Det som har grusat sommaren an aning är att en bekant har gått bort . Alldeles för ung och det var en sådan där mäniska som är så snäll. Glad och hjälpsam. Kommer sakna att han inte längre cycklar om kring, eller sitter i sin båt och hejjar när man går för bi på bryggan . 
En människa som lämmnar ett enormt tomrum efter sig . 
Så en varm tanke till hans familj. 
 
Nu ska jag ta och sätta mig i min sol stol... och vila en stund innan jag drar i gång med dagen . 
 Denna bild är för våran vän som inte längre finns . Bilden är från österlen förra året...En magisk plats . 


Kommentarer
Marie

Så tråkigt att en vän gått bort alldeles för tidigt!

Hoppas du fick en skön stund i solen!

Önskar dig en fin fin helg!
Kram Marie

2014-07-11 @ 12:52:26
URL: http://mariemarang.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0