Donat med blomster hör väl ändå midsommar till.

Nu har jag vattnat och klipt och rensat , Tvättat massor och giort fint . Så nu är det bara packningen kvar i husvagnen.
Det tar vi i morgon kväll ,sedan bär det av till askersund och för första gången i mitt liv ... ska jag fira midsommar nån annan stans än på hemma plan. 
Bara detta gör att ag känner mig otroligt äventyrlig . Önskar att jag kunde stanna tiden just nu en stund... mmm så där ja en paus. 
Bara sitta och njuta vill jag göra i helgen . För första gången på åratal har jag ingen ångest inför midsommar. 
 
 
Önskar alla en otroligt fin dag .
 
 
Detta är ett axplock av lite egna gubbar på g och en korg med lite fina blommor ..Piffat i kudd hörnan. och egen bakad tårta...


Kommentarer
TantGlad

Det kan vara skönt nån gång att fira midsommar någon annan stans åxo. Det låter bra för dig.
Fina bilder och fina gubbar.

Önskar dig ett mysigt midsommarfirande nu.
Kramen från mig.

2014-06-17 @ 18:04:39
URL: http://tantglad.bloggo.nu
Mia

Det låter jättehärligt!!! Njut nu av helgen och bara gotta dig i allt du kan, kram!

2014-06-18 @ 13:55:12
URL: http://www.matmia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0